Finale NK Forelvissen bij Toms Creek

Maandag, 6 oktober 2014

Op zaterdag 11 oktober aanstaande wordt de 10e finale gehouden van het NK Forelvissen. Dit jaar is Toms Creek Fishing Adventure in Lelystad gastheer van dit evenement. De grootste forelvis-finale die ons land kent.

Die dag strijden de 110 beste forelvissers van 22 verschillende visvijvers uit het hele land om de felbegeerde titel ‘Nederlands Kampioen Forelvissen 2014’. Deze vissers hebben zich geplaatst door kwalificatie in voorrondes. Daarnaast maken ook de 22 teams met de meeste gevangen vissen kans op het teamkampioenschap. Het beloofd een spannende finale te gaan worden!

U bent van harte welkom om te komen kijken en uw favorieten aan te moedigen! De wedstrijd begint om 08.30 uur en eindigt om 16.30 uur. Aansluitend vindt de weging en de prijsuitreiking plaats. Er is een prijzentafel met een waarde van maar liefst € 5.000,-.
Hengelportwinkel Raven is die dag aanwezig met een stand met leuke aanbiedingen. In de horecatent en op het terras kunt u terecht voor een hapje en een drankje. Op het park wordt er verder recreatief gevist en er is een karperwedstrijd. Kortom, er is genoeg te beleven die dag. De toegang is gratis.

Dit kampioenschap wordt mogelijk gemaakt door de leden van de Nederlandse Vereniging van Forelvisvijvers (NVVF) en de zeer gewaardeerde sponsoren; Shimano, DAM, Pure Fishing, Trout Champ en onze subsponsoren; Schobbelèr en PoWer.

Dit voorjaar heeft vispark Toms Creek Fishing Adventure haar poort geopend. Voor elke visser zijn er gave vissoorten in 10 verschillende visvijvers. Dat alles in natuurlijke setting. Het jonge ondernemers duo Bremer en hun team staan enthousiast klaar om iedere gast een bijzonder visdagje te bezorgen. Ook niet-vissers zijn van harte welkom om te ontdekken of deze vorm van ontspanning hen bevalt. Of om gewoon op het terras van de Lodge met een hapje en/of drankje te genieten. Toms Creek biedt ook verschillende arrangementen voor groepen en gezelschappen.

Voor meer informatie: www.tomscreek.nl