Polderkampioenschappen 2015

Maandag, 30 maart 2015

Het wordt weer tijd voor het traditionele Polderkampioenschap, welke gehouden zal worden op zondag 16 Augustus 2015 in Dronten. Alle sportvissers die in het bezit zijn van een geldige VISpas 2015 van een in de Flevopolder gevestigde hengelsport vereniging, worden uitgenodigd om deel te nemen aan de Polderkampioenschappen.

Sportvissers uit Almere, Biddinghuizen, Dronten, Lelystad, Swifterband en Zeewolde strijden in een sportieve ambiance om de titel Polderkampioen 2015.

De kosten bedragen net als vorig jaar € 10,00 pp. en dient vooraf te worden overgemaakt op rekening NL94INGB0003957092 t.n.v. HV Lelystad-Dronten

U kunt zich inschrijven via het inschrijfformulier

Meerdere aanmeld punten voor deelname zullen z.s.m. volgen!

Het wedstrijdparcours zal worden uitgezet aan de oevers van de Lage Vaart. Aan het eind vindt de prijsuitreiking plaats gevolgd door een gezellige BBQ.

Wij hopen op een geweldige opkomst en zien u graag op 16 augustus aan de waterkant.