Terugblik - Open dag op Tom’s Creek Fishing Adventure

Zondag, 26 april 2015

Zaterdag 18 april 2015. Om 10:00 uur waren de vrijwilligers van onze club aanwezig op de vijvers van Tom’s Creek. Tijd voor de zo langzamerhand traditionele Open dag. Na de opbouw van het terrein werden de poorten geopend voor het Flevolandse publiek

De dag begon met een aardig zonnetje en het had alles in zich om een prachtige dag te worden. En dat werd het ook. Het bestuur en vrijwilligers van onze club kregen het druk met kinderen die wilden vissen. Maar vooraf werd er eerst weer een tuigje gemaakt onder de begeleiding van onze mensen. Daarna konden de kids proberen of ze een vis aan de haak konden slaan. En voor de meesten zou dat lukken ook, want de vangsten waren geheel in overeenstemming met het doel van de dag. Alle families laten genieten van een dagje vissen.

Er was weer van alles te doen. Ook de zorgboerderij de Huif deed mee en zo kon iedereen de kalfjes en lammetjes knuffelen die pas geboren waren. Er was een roofvogelshow en men kon kaarsen maken. Op de vijvers waren enkele demonstraties waaronder het roken van de forel. Ook kon men boogschieten.

Aan het eind van de dag ging iedereen voldaan en moe naar huis.

Uiteraard onze dank naar Tom en zijn vrouw Jedidja voor de gastvrijheid en de inzet van zijn crew. Tot volgend jaar.

Zie het foto album voor een impressie van deze dag