Opening het Oostvaardersveld - Uniek Uniek Uniek

Donderdag, 11 juni 2015

Staatsbosbeheer opende op feestelijke wijze op 6 Juni 2015 een nieuw stuk land in de Oostvaardersplassen voor het publiek het “Oostvaardersveld”. Bij deze feestelijke gebeurtenis waren een aantal verenigingen uitgenodigd die wat met de natuur te maken hadden en hebben. Ook onze vereniging werd benaderd met de vraag of wij diverse demonstraties wilden geven op gebied van vliegvissen , witvissen, karpervissen en algemene informatie.

Het was uniek dat we dus daar aanwezig mochten zijn en ook nog mochten vissen in het Oostvaardersplassen gebied. Om 09:30 waren we aanwezig om de spullen klaar te zetten

Samen met de jeugd, die aan de viswedstrijd deelnemen welke om de week op woensdagen wordt gehouden, mochten we daar gaan vissen. Wat erg leuk was voor ze, iedereen ving vis. Samen met de ouders was het genieten van de natuur en deze unieke kans om dit mee te mogen maken.

Ook voor de innerlijke mens hadden we gezorgd want het was een warme dag met veel zon en er stond een warme wind. Samen met de vrijwilligers van de vereniging ( Joop, Jaap, Hennie, Arcando en Erwin)was het een geslaagde dag.

Dank aan een ieder die mee gewerkt heeft om deze dag voor de kinderen maar ook de ouders die net als de kinderen fanatiek mee deden om te zorgen dat hun kind meer ving dan de ander, mogelijk te maken.