Vrijdag, 19 juni 2015

Het zat er aan te komen. In onze moderne tijd is de social media niet meer weg te denken. Diverse malen werd de vraag gesteld “waarom heeft de vereniging dat niet ?" Dat hebben we ter harte genomen. Er is gewerkt aan onze eigen Facebookpagina.

En dat niet alleen. We hebben ook een besloten Facebookgroep. Daar kunnen alleen jullie lid van worden. De Facebookpagina is een openbaar lichaam. Iedereen kan daar vriendje van worden. Wij beseften dat voor een openbare pagina sommige berichten niet geplaatst kunnen worden. Dat is voor eigen mensen daar hebben niet leden niets mee te maken.

Uitnodiging, familieberichten zijn o.a. allen te vinden in de besloten groep. Bijvoorbeeld items uit de bestuursvergaderingen voor zover ze door leden zijn ingebracht. De openbare pagina zullen alleen algemene zaken worden gepubliceerd. Kom eens kijken en meld je aan.
Dit is de link die je kunt activeren.

Rest ons jullie een welkom te heten op onze eigen Facebook pagina.