Start Internationale SKP wedstrijd aankomende vrijdag

Woensdag, 23 september 2015

Vrijdag is het zover: het derde internationale SKP-wedstrijdweekend. Er hebben zich intussen 21 SKP’en gemeld die ieder op eigen wijze meedoen met dit weekend waaronder ook onze SKP-en. Door deelname kom je als deelnemer bij het BVK in aanmerking voor de speciale BVK-wisseltrofee.

We maken uiterlijk vrijdagmiddag 25 september 16.00 bekend welk item je met je spiegelvangst in het wedstrijdweekend dient mee te fotograferen.

Algemene spelregels voor de BVK-trofee

• Alleen gematchte (gevonden) projectspiegels tellen mee
  • Iedere gevangen karper (en bijvangst) wordt met respect behandeld
  • Melding van een vangst gaat via e-mail naar karpercommissie@hotmail.nl
  • Op de foto dient (minimaal) de linkerflank van de karper plus een speciaal item herkenbaar in beeld te zijn.
  • Een plaatsaanduiding van het water. is voldoende.
  • Degene met de meeste projectspiegels wint
  • Het oordeel van de jury is bindend en staat niet ter discussie.
  • Inzending vindt plaats voor dinsdag 29 September