Problemen mailbox secretaris

Zondag, 8 november 2015

Beste leden, Wederom moet helaas worden vastgesteld dat berichten bestemd voor het secretariaat door technische problemen niet of nauwelijks aankomen. Daarom even dit bericht.

Het niet beantwoorden van uw mail is geen laksheid maar simpel het gegeven dat uw mail niet is binnengekomen. Er waren opzeggingen bij. Degene die vóór 1 oktober hebben opgezegd hebben daarvan geen bericht gekregen. De opzegging wordt echter wel gehonoreerd.
Voor degene die te laat waren, die blijven nog een jaar de contributie verschuldigd.

Verder zijn er adreswijzigingen doorgegeven. Die leden worden nu opnieuw benaderd voor het juiste adres. Ik zie dat het om bijv. een adreswijziging gaat maar niet wat het nieuwe adres is. Ook zijn er vragen gesteld over de aanschaf van een nachtvis en/of derde hengel hologram. Deze twee worden niet door de HVLD uitgegeven maar door Sportvisserij Nederland. Via de bestelmodule op de site kunt u die rechtstreeks bestellen.

Heeft u vragen dan adviseer ik u die te sturen naar gfgilissen@gmail.com en niet via de module op de site. Pas als de problemen zijn opgelost, en daaraan wordt op dit moment gewerkt, kan de module weer gebruikt worden maar niet eerder.

Het is zoals het is.

De secretaris.