Oud en Nieuw : Bestuursleden

Woensdag, 23 december 2015

Nog enkele dagen en dan is het alweer kerst en nieuwjaar. Een gezellige familietijd doet dan zijn intrede maar ook een periode van bezinning. Ook wij kijken dan terug naar wat er allemaal is gebeurd en wat ons te komen staat.

En het eerste waar we mee worden geconfronteerd is dat het bestuur 2 leden kwijtraakt. Als je de tijd niet meer hebt of je gezondheid laat je geen andere keuze dan zul je een onvermijdelijke stap moeten zetten. Het bestuur dankt Reint en Raymond voor hun inzet en bijdrage aan het wel en wee van onze club.
Wij wensen hen een voorspoedig 2016 en vooral een gezond 2016.
Daarmee laten zij een leegte achter die moet worden opgevuld. Om een vereniging zo groot als de HVLD te kunnen besturen hebben we op zijn minst 2 nieuwe leden nodig. En dan kan het zittende bestuur alleen maar afwachten wie er van hun leden bereid is om deze taak op zich te nemen.

Wat kunnen ze verwachten;

• Eenmaal in de maand een bestuursvergadering in De Brink.
  • Een gezellige bestuur die het beste voor heeft voor de vereniging.
  • Een gratis vispas.
  • Een niet al te zware taak binnen het bestuur. Het meeste werk wordt verricht door het dagelijks bestuur. (wij verwachten inzet en soms een opdracht om uit te voeren)

Ook zijn we nog steeds op zoek naar een 2e voorzitter en een 2e secretaris. In geval van nood moeten hun taken waargenomen worden, anders loopt het wel en wee van de vereniging spaak en zitten bijna 4000 leden zonder club.

Dat laten we toch niet gebeuren?

Nu de financiën weer helemaal in orde zijn hebben we grootse plannen voor de toekomst. We willen het lidmaatschap aantrekkelijker maken door meer activiteiten te ontplooien. Daarvoor hebben we leden nodig die de HVLD een warm hart toedragen. Leden die bereid zijn om mee te denken hoe we dat gaan organiseren. Leden die met verse ideeën komen en dat ook weten aan te brengen, zoals lezingen, demoavonden etc. etc. Ook meer winteractiviteiten die binnen kunnen worden uitgevoerd. Kortom, genoeg om over te praten binnen een bestuursfunctie.

Geef jezelf op (m/v) het vergt niet zo gek veel tijd en je helpt jouw club verder uit te groeien.

De secretaris