Het Hengelnieuws blijven ontvangen ?

Zaterdag, 30 januari 2016

Inmiddels word het januari nummer van het Hengelnieuws bij al onze leden door diverse vrijwilligers bezorgd. Ditmaal diverse artikelen waaronder winterkarper, winterbaars, meerval vangst in Flevoland, Stukje over de Flevovlieg en nog meer. In het kader van de digitale snelweg, gaan social media en onze website een steeds prominentere rol spelen binnen onze vereniging. We moeten ons de vraag stellen is het Hengelnieuws in de huidige oplage wel te handhaven. Nee, we spreken niet van verdwijnen. Immers, er zijn er nog genoeg die niets hebben met al dat moderne gedoe. En dat kunnen we ons heel goed voorstellen.

Een dergelijke gedachte ontstond ook bij Sportvisserij Nederland daar waar het de Lijst van Nederlandse Wateren betrof. U had toen zelf de keus om de papieren uitgave te blijven ontvangen. Het Hengelnieuws, elk jaar weer een enorme kostenpost op de jaarrekening, kunt u blijven ontvangen maar dat moet dan wel doorgegeven worden aan het secretariaat.

U kunt uw keuze op 2 manieren kenbaar maken, de eerste is door het formulier van het Hengelnieuws in te vullen en deze in een gefrankeerde enveloppe opsturen naar het onderstaande adres;

HVLD
Kreek 84
8212XD Lelystad.

Ook kunt u reageren door het formulier op deze pagina in te vullen

Als u niet reageert, wordt u uit de verzendlijst geschrapt.