Betaling van de contributie – Seizoen 2011

Dinsdag, 11 januari 2011

Het blijkt dat als men het lidmaatschapsnummer onder het betalingskenmerk vermeldt, de banken dit niet accepteren. Dit is vanwege het dat het lidmaatschapsnummer 2 letters bevat en bij betalingskenmerk mogen alleen maar cijfers gebruikt mogen worden. Wij verzoeken u dan ook uw lidmaatschapsnummer onder mededelingen of omschrijving te vermelden dat wordt het wel geaccepteerd.

Bij voorbaat bedankt. de secretariaat

• tot en met 13 jaar : € 17,50
  • vanaf 14 tot en met 64 jaar: € 30,00
  • vanaf 65 jaar : € 27,50
  • gezinsleden op hetzelfde adres: € 24,00

Indien men een abonnement wenst op Het Visblad gelieve € 7,50 meer over te maken.

postgiro: 3957092 t.n.v. Hengelsportvereniging Lelystad te Lelystad lidmaatschapsgeld