Volop jong leven op open dag ‘De Huif’

Zondag, 15 april 2012

Op zaterdag 21 april houdt Educatieve Zorgboerderij en Forellenvisvijvers De Huif haar open dag van 11.00 tot 16.00 uur. Stichting De Verborgen Bron ondersteunt de ideële kant van De Huif en werkt met haar vrijwilligers mee aan deze spetterende open dag.

De open dag is weer boordevol met nieuwe en leuke activiteiten. Er is van alles te zien, te beleven en te koop. Er komt een show met paardenrassen en met roofvogels en er is een demonstratie van de hoefsmid. Er zijn ook verschillende exposities van schilderen, keramiek en beeldhouwen. Ook zijn er jonge dieren te bewonderen en te knuffelen zoals veulentjes, kuikentjes, konijntjes en geitjes. Kinderen kunnen via de strippenkaart meedoen aan zes verschillende activiteiten, waaronder pony rijden en een springkussen. Ook zijn er lekkere hapjes te verkrijgen en leuke cadeautjes te koop.

Er kan worden gevist worden op forel onder begeleiding van ervaren forelvissers. Ook is de Hengelsportvereniging Lelystad aanwezig met leuke activiteiten voor de kinderen. Kortom, u bent van harte welkom op deze bruisende dag!

Voor meer informatie kijk op www.boerderijdehuif.nl en www.ikvisopforel.nl.