Feestavond - 25 Februari 2012

Dinsdag, 10 januari 2012

Zaterdag 25 februari 2012 is het weer zover. Op de feestavond worden de prijzen van de Zomer ,Winter ,55+ en Nacht competitie uitgereikt. Deze keer geen bekers maar iets “anders”. Ook zijn er leuke visprijzen en nog enkele bonnen voor de mensen die genoeg wedstrijden hebben mee gedaan.

Om in aanmerking te komen voor één van de visprijzen moet je leden wel persoonlijk aanwezig zijn om deze op te halen. Mocht je verstek laten gaan dan gaat de visprijs naar de eerstvolgende in de competitie.

Natuurlijk kan deze avond niet zonder de alom bekende BINGO met natuurlijk weer zeer mooie prijzen.

De feestavond begint om 20.00 uur. De deuren gaan om 19.30 open

Buurthuis de Brink Griend 33-07