Dynamisch Duo uit Lelystad wint Shimano Masters of Carp 2013

Zaterdag, 23 november 2013

Afgelopen week reisden de heren die de wildcards hadden gewonnen tijdens de 24 uur van Lelystad af naar Domaine de Pimprez te Frankrijk. Hier werden de beide winnaars verwacht voor de Shimano Masters of Carp die dit jaar plaats vond in Frankrijk aan Domaine de Pimprez.

Ondanks de zeer koude en natte omstandigheden en niet te vergeten een sterk deelnemersveld lieten Camiel Driehuis en Jos van de Heuvel zich niet van hun stuk brengen. Met de zeer overtuigende overwinning op zak van de 24 uur van Lelystad en een na gedegen voorbereiding gingen ze voortvarend van start. Niet alleen vingen de heren de eerste vis van het toernooi maar later ook nog eens de grootste vis. Dit met het uiteindelijke resultaat dat de beide heren het hoogst aantal punten haalden over het gehele toernooi en zich daarmee winnaars van de Shimano Masters of Carp mogen noemen.

Of de succes story van dit dynamische duo zich voortzet zal blijken aangezien naast de mooie prijzen en de eeuwige roem de heren ook een wildcard hebben voor de WCC 2014 waar ze zich kunnen meten met de wereldtop op Lake Bolsena in Italiƫ.

Heren van harte gefeliciteerd met het resultaat.