Jaargang 2013

Februari 2013

Na de kerstdagen toch nog een cadeautje in de vorm van ons Hengelnieuws voor u. Goed gevuld met diverse mooie verhalen. O.a. Piet Wapstra met zijn gouden vangst, Terugblik van de uitzetting van K3 uit Belgie waarbij de wethouder maar al te graag kwam helpen, Karpercommissie op stap met omroep Flevoland, Melvin Lok met zijn verslag van zijn sessie aan de Hoge Vaart. Klik hier om het te lezen

Juni 2013

Het voorjaar is begonnen en menig visser heeft al mooie vangsten aan ons gemeld. In dit nummer van ons Hengelnieuws de opmerkelijke vangst van Camiel welke geluk had met een pop-up ananas, een stukje achter de schermen van de handhaving. Maar ook jeugd, want wie de jeugd heeft heeft de toekomst met jeugdviswedstrijden uit Dronten, Jeugvisdmiddag en de open dag van de Huif Klik hier om het te lezen

November 2013

De laatste Hengelnieuws van dit jaar met daarin naast het zeer trieste nieuws wat ons alle treft ook natuurlijk aandacht voor waar onze verenigng voor staat : visplezier !!! Met wederom een Flevo-Monster uit onze polder, Terugblik van de 24uurs van Lelsyatd door de ogen van een van onze controleurs, Een sessie verslag van Tim Visser en Ron Bouman van huntrip op openbaar water in Karper Mekka. Maar nog veel en veel meer.