Karpercompetitie 2018

Hengelsportvereniging Lelystad-Dronten

Na het succes van het eerste jaar gaan we ook in 2018 door met de karpercompetitie.
De karpercompetitie is voor iedereen (experts of niet). We vissen 1 maal per maand over het algemeen op zondag.

De kosten zijn 25 euro voor de 8 wedstrijden te samen. Ook wordt er zoals in onderstaand schema te zien op diverse locaties gevist.

Daarnaast is het leuk dat de deelnemers ook wel onderling gaan vissen buiten de wedstrijddata om. Kortom een gezellige sfeer. Wilt u ook deelnemen, geef u dan op via de bovenstaande mailadressen en u krijgt van ons alle benodigde informatie.

Wij zien u graag op de eerste wedstrijd dag op 18 mrt a.s.
  1. 18 maart 2018 05.30 – 12.30 uur, Noordertocht (brug Klokbekerweg)
  2. 15 april 2018 05.30 – 12.30 uur, Dronterweg N309 Lage Vaart (weerskanten van de brug Biddinghuizen/Swifterbant)
  3. 27 mei 2018 04.15 – 12.00 uur Meppel Engelgaarde (onder voorbehoud)
  4. 30 Juni 2018 21.00 – 08.00 uur Zuigerplas (onder voorbehoud)
  5. 15 juli 2018 04.45 – 12.30 uur Vaartplas
  6. 19 augustus 2018 05.30 – 12.30 uur Hoge Vaart (Zeewolde Baardmeesweg (tussen Werktuigweg en Industrieweg)
  7. 16 september 2018 06.00 – 13.00 uur Lage Vaart Trekweg (tussen Vaartplas en Buitenring N702)
  8. 21 oktober 2018 05.30 – 12.30 uur Biddinghuizen Dorpsbos (kinderboerderij

Er wordt samen gekomen op bovenstaande aanvangtijden. Na samenkomst wordt er geloot. Hierna kan men naar de gelote stek gaan en start de wedstrijd. Als men te laat is krijgt men een middenstek (dit om te voorkomen dat de laatkomer wordt beloond met een kopstek). Bij slechtweer (onweer) wordt de wedstrijd een week verschoven.

De kosten voor de gehele competitie bedragen 25 euro. Deze dient bij de eerste wedstrijd (gepast) te worden voldaan.

Er wordt gevist op gewicht. De beste resultaten van 6 wedstrijden worden bij elkaar opgeteld en bepaald de uitslag (men kan dus ook later nog inschrijven daar men men minder dan 6 wedstrijden meer gewicht kan hebben dan iemand die er 6 heeft gevist).

De prijsuitreiking vindt plaats direct na de laatste wedstrijd.

Inschrijven kan d.m.v. aanmelden via email: reint1961@gmail.com of erwin.rikkelman@gmail.com met vermelding van naam, adres, telefoonnummer en vispasnummer.

Maximaal aantal deelnemers is 15.