Huldiging World Carp Classic

Vrijdag, 10 oktober 2014

Donderdagavond 9 oktober 2014. We zijn bij Raven Hengelsport te gast om een drietal sportvissers te huldigen die hebben meegedaan aan de World Carp Classic. Een evenement waar elke karpervisser graag aan zou willen deelnemen. Voor onze leden Camiel Driehuis, Jos van den Heuvel en Justin van den Heuvel kwam die droom uit.

In het land van de pasta’s werd aan het Lake Bolsena een strijd gevochten om de titel van het WCC. Onze drie fanatieke karpervissers bleven goed overeind in het strijdgewoel. Ondanks een paar uur noodweer wisten ze een fantastisch resultaat neer te zetten. Met een eerste plaats in de sector waar ze zaten en een 3e plaats in het team event, wisten ze uiteindelijk als 8e te eindigen. En dat is een prachtige prestatie in een veld van 300 deelnemers uit 42 landen.

Onder het genot van een kop koffie en cake werd gewacht op het niets vermoedende trio. Met een smoes waren ze naar het Praathuis in Raven Hengelsport gelokt. Onder luid applaus kwamen ze binnen en waren zichtbaar verrast door de menigte die op hen stonden te wachten. Met bloemen en enkele cadeaus werden de heren in het zonnetje gezet en ontvingen de felicitaties van de aanwezigen. Ze hebben een rijke ervaring opgedaan waar ze nog menig maal aan zullen terugdenken.