Koppelwedstrijd karpervissen in duisternis van de nacht

Dinsdag, 14 oktober 2014

Nederland wordt ’s nachts steeds lichter. We behoren tot de meest verlichte landen in Europa. Terwijl echt donkere nachten goed zijn voor mens en dier. En voor het milieu, want al dat licht kost heel veel energie. Daarom wordt op 25 oktober a.s. de Nacht van de nacht georganiseerd.

Tijdens het jaarlijkse evenement Nacht van de Nacht organiseert de karpercommisssie van Sportvisserij MidWest Nederland een koppel karperwedstrijd in de Lage Vaart bij Lelystad. Het wedstrijdtraject is verdeeld in 2 gedeeltes waar de 20 koppels kunnen vissen. Het gaat om het stuk aan het Gelderse Diep en het stuk Lage Vaart aan het ‘Rodemijnsteenpad’.

Er zijn nog maar enkele plekken beschikbaar, dus wees er snel bij want vol = vol. Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bestaat uit € 50 per koppel. De wedstrijd wordt georganiseerd op zaterdag 25 oktober 14:00 en duurt tot zondag 26 oktober 12:00. Zie het programma hieronder:

Tijdens de wedstrijd staat de natuur en met name de mystiek en schoonheid van de nacht centraal. Je kan in deze 22 uur de overgang van de dagdelen goed zien en vooral de opbouw naar een rustige en stille nacht met een prachtige hemel tot gevolg is fantastisch om mee te maken. Samen met een mooie vangst maakt dit het plaatje compleet.

Voor de regelementen en deelname aan dit mooie evenement klik dan op onderstaande link.

Klik hier voor de regelementen en om je aan te melden

Meer informatie over de Nacht van de Nacht