Nieuwe Statuten en naam

Woensdag, 27 mei 2015

Dinsdag 26 mei 2015 was het zover, bij notaris Fenneke Koster-Joenje, passeerde de akte tot wijziging van de statuten en verandering van onze naam.

De leden hadden op de laatste Algemene Ledenvergadering zich uitgesproken over de modernisering van de Statuten en aanpassing van onze naam. Die aanpassing was nodig om 2 redenen.

De eerste was een cosmetische ingreep in de verouderde Statuten. Dat kwam vanwege de intrede van het digitale tijdperk. Daardoor moesten er een aantal artikelen worden aangepast. Gelijktijdig werden er ook wettelijke aanpassingen gedaan die er voor moeten zorgen dat de vereniging bestuurbaar blijft.

De tweede reden was de inbreng van onze leden uit Dronten en omstreken. Zij immers, zorgden voor een significante groei van onze vereniging maar konden zich niet identificeren met onze oude naam.  Het logische gevolg was dus een naamswijziging. We namen afscheid van de naam Hengelsportvereniging Lelystad. En ook dat werd in de akte vastgelegd.

Gelijktijdig kon daardoor ook het logo worden veranderd. Vanaf nu Is Dronten herkenbaar verbonden met het logo en gaan we verder als Hengelsportvereniging Lelystad-Dronten. De S is verdwenen en daarvoor is de D in de plaats gekomen. Kort gezegd de HVLD.
Ook de e-mailadressen van het bestuur hebben nu een extensie @hvld.nl En de website is nu ook bereikbaar onder www.hvld.nl

En dan ons logo. Hieronder staat hij dan, een logo waar we trots op kunnen zijn. Dronten is nu voorgoed verankerd in dit beeldmerk.