Herinnering : Uitnodiging feestavond 19 september bij Scouting Ascanen

Donderdag, 20 augustus 2015

We bestaan dit jaar 60 jaar. Ondanks de (financiële) tegenslag meent het bestuur toch iets van een bescheiden feestje te moeten organiseren voor de leden van de HV Lelystad-Dronten.

Zo is er het idee ontstaan om een BBQ te houden op zaterdag 19 september as. We zijn dan te gast in het gebouw van Scouting Ascanen aan de Veldweg 98 te Lelystad. Er zullen enkel BBQ’s staan en voor vlees wordt gezorgd. Ook zal er een DJ voor wat gezelligheid zorgen.

U wordt dan ook uitgenodigd voor dit feest. Er is wel één voorwaarde. We vragen een bescheiden bijdrage.

De kosten voor een lid zijn € 5,00 (aantoonbaar middels vispas van de HVLD)
Voor introducés en niet leden is de prijs € 7,50

Inschrijven uitsluitend via het deelnameformulier. Het bedrag dient uiterlijk 5 september te worden voldaan op rekening van de vereniging.

U komt toch ook?

Het bestuur