Start nieuwe competitie

Maandag, 23 mei 2016

Zaterdag 25 juni zal de aftrap zijn van een nieuwe competitie waarbij volgens de regels van de CIPS zal worden gevist.

Deze competitie is opgedeeld in een 6-daagse die wordt gevist in de Hoge Vaart bij Biddinghuizen en een 4-daagse die zal worden gevist in de Urkervaart en in het Noordhollandskanaal tussen Alkmaar en Akersloot.

Deze wedstrijden zijn opgenomen in het wedstrijdschema op deze site en worden vooralsnog benoemd als CIPS-competitie.

Voor verdere informatie met betrekking tot het wedstrijdschema, parcours, reglement, kosten en aanmelden, zie het document heironder.