Laatste wedstrijd karpercompetitie 2017

Maandag, 13 november 2017

Gisterochtend was de laatste wedstrijd van de karpercompetitie. Om 04.25 uur kwam het eerste appje binnen van een zeer vrolijke Lars. Hij zat in de auto onderweg van Meppel naar Lelystad. Die had er echt zin in.

Ik kwam zelf om 05.10 uur aan op de locatie en iedereen was al aanwezig.
De wedstrijd lag nog open voor de 2e, 3e en 4e plaats. Dus het kon nog spannend worden.

De weergoden waren ons goed gezind en ook nog 2 man die volgend jaar ook mee gaan doen visten mee. Helaas veranderde er niets aan de eindstand.
Na het vissen hadden we een gezellige barbecue waar ook
Ron (Boilieman Flevoland) ook bij kwam aanschuiven.

De stand is als volgt geëindigd:
1e Ramon , 2e Lars, 3e Gradus, 4e Faycal en op de 5e Renée.

Ook kregen de deelnemer naast een mooie prijs een leuke goodiebag die gevuld was door Boilieman Flevoland.
De wedstrijdleiding werd door de deelnemers zeer verrast door het krijgen van een leuke attentie.

Mannen, zeer bedankt voor een leuk seizoen en we zien elkaar dit jaar vast nog.

De wedstrijdleiding