Polderkampioenschap in Zeewolde op 17 Augustus!

Zaterdag, 26 juli 2014

Het enige echte Flevolandse Polderkampioenschap op 17 Augustus 2014 in Zeewolde ! Snel opgeven voorkomt teleurstellingen! Op 17 Augustus aanstaande zijn alle sportvissers die in het bezit zijn van een VISpas van een in de Flevopolder gevestigde hengelsport vereniging uitgenodigd om deel te nemen aan de Polderkampioenschappen.

Almere, Lelystad, Dronten, Biddinghuizen, Swifterband en Zeewolde gezamenlijk aan de waterkant, dat is waar de georganiseerde hengelsport voor staat in bijna de hele polder.

Als sponsor zal Hengelsport de Snoekbaars uit Almere optreden!

De kosten zijn laag, de prijzen zijn super maar er zal vooral op een plezierige manier gevist en nagepraat worden, aansluitend is er een gezellige BBQ.

U heeft afgelopen jaar al van deze super sportvisdag kunnen genieten en dat gaan we op veler verzoek ook zeker blijven doen.

Geef u HIER op via het aanmeld formulier.

U krijgt binnen een paar dagen een bevestiging per email van uw aanmelding.

Meerdere aanmeld punten voor deelname zullen zo spoedig mogelijk volgen!

Net als afgelopen jaar zal gevist worden aan de Spiekvaart in Zeewolde.

Het mooie eigen clubhuis van ONS STEKKIE Zeewolde zal als gastvrije lokatie worden gebruikt voor loting prijsuitreiking en de BBQ.

Tijden reglement en locaties

Vers de vase, gebruik katapult en in bezit hebben van roofvis is verboden.

Verder is alle aas en of voer maar zijn ook alle hengelmethoden toegestaan.

Na de toeter telt de vis wanneer hij uit het water is en blijft!

Klaar hebben meerdere topsets of hengels toegestaan.

Voor de individuele uitslag is het gewicht en daarna het lot bepalend.

Voor de teams zijn de eerste vijf resultaten bepalend. Bij gelijke stand + 1 visser etc etc.

Prijzen 1/3.