Afsluiting jeugdcompetitie - 2014

Zondag, 31 augustus 2014

Wat een prachtige Augutsus dag met een lekker zonnetje weinig wind. Tien jeugdvissertjes werden getrakteerd op een middag vissen die afwijkt van hetgeen ze tijdens de afgelopen jeugdcompetitie gewend waren. Het was de ultieme afsluiting van de competitie 2014. Dit jaar werd wederom werd gekozen voor Toms Creek Fishing Adventure.

De jonge sportvissertjes werden naar de avonturenvijver gedirigeerd. Daar konden ze met het echte werk kennismaken. Alsof ze al jaren aan de waterkant hun hengeltje uitgooiden, haalde de een na de ander mooie exemplaren aan de kant.

Er werd zelfs een steur gevangen van 94 cm. De vangsten waren divers. Steuren, meervallen en karpers werden met de regelmaat van een klok naar de kant gedrild.

Op de gezichten stond de hele middag een flinke glimlach. Er is geen enkele wanklank gehoord en na de prijsuitreiking van de competitie ging ieder deelnemertje met een gerookte forel en een wedstrijdtuigje naar huis.

Een zeer geslaagde dag en goed georganiseerd. Met dank aan de vrijwilligers die deze dag mogelijk maakten.

Ook dank aan de medewerkers van Tom’s Creek Fishing Adventure die als gastheer optrad voor onze jeugdleden. En natuurlijk de jeugdbegeleiders die de jonkies een stuk van hun ervaring bij brachten.

De winnaars van de jeugdcompetitie 2014 zijn;
  1. Roy Teuben