Ledenvisdag bij Toms Creek

Zaterdag, 9 mei 2020

Toms Creek

Op 9 mei wordt er voor de leden een visdag georganiseerd bij Toms Creek

De karpervijvers is hiervoor gereserveerd en een dtal avonturenvijvers

De vijvers zijn voor de hele dag gereserveerd en tussen de middag wordt er wordt een lunch geserveerd.
Hengelmateriaal voor de avonturenvijvers kan worden gereserveerd, voor het vissen op de karpervijver dient u echter zelf het materiaal mee te nemen.

Voor de leden zijn er geen kosten aan verbonden.

Maar u moet zich hiervoor wel aanmelden bij de penningmeester (penningmeester@hvld.nl) en daarbij tevens aangeven op welke vijver u wilt vissen.
Kiest u voor de avonturenvijver dan dient u ook aan te geven of u zelf materiaal meeneemt of niet.

Heeft u voor de avonturenvijver gekozen, dan krijgt u in de week voor 9 mei een e-mail met het nummer van de vijver waarop u bent ingedeeld.

U kunt u ook aanmelden door middel van het contactformulier voor de wedstrijdcommissie.
U kunt zich aanmelden tot 20 april.  LET OP: Vol is Vol

Wij hopen u op 9 mei te mogen ontmoeten.