Lelystadbokaal

Karperwedstrijden, max. 10 deelnemers

Een karpercompetitie die bestaat uit drie visdagen. Hiervan moeten er minimaal 2 worden gevist. Vist men alle drie de dagen dan kan men het slechtste resultaat wegstrepen.

Er wordt gevist op de volgende data: 8 op 9 september, 22 op 23 september en 6 op 7 oktober alle dagen wordt er gevist vanaf 21.00 uur tot 08.00 uur. De loting vindt alle dagen plaats om 19.00 uur bij Raven Hengelsport.

De kosten voor de gehele competitie is 30 euro per persoon. Vooraf te voldoen. Inschrijven via karperhvld@gmail.com en inschrijfgeld kan overgemaakt worden op NL12 RABO 0161 9115 60 tnv HVL (Hengelsportvereniging Lelystad/Dronten onder vermelding van karpercompetitie Raven).

Er is naast de 1e. prijs kadobon van 100 euro, 2e. prijs kadobon van 75 euro en 3e. prijs kadobon van 50 euro ook een bokaal waar de naam van de 1e prijswinnaar op komt te staan. Het is de bedoeling dat deze competitie elk jaar plaats vindt en dat er steeds meer namen op komen. De bokaal zal bij Raven ten toon gesteld worden.

Daarnaast willen we van de overgebleven 75 euro voor een ieder nog een attentie regelen.

19.00 uur Loting bij Raven Hengelsport, vertrek naar locatie en opbouwen.

20.00 uur Signaal dat je mag gaan voeren

21.00 uur Startsignaal wedstrijd