SKP Hoge-Lage Vaart Uitzetting 21 februari 2015‏

Zondag, 15 februari 2015

Aankomende zaterdag 21 februari zal de karpercommissie voor het project SKP Hoge-Lage Vaart Oostelijk Flevoland een onderhoudsuitzetting doen aan de Hoge Vaart ter hoogte van het Larserpad. Deze onderhoudsuitzetting wordt gedaan vanwege het feit dat er afgelopen jaar op de Hoge Vaart een massale vissterfte is geweest door toedoen van derden.

De tijdstip van de aankomst van de vissen is nog onbekend maar we hopen dit snel te ontvangen van de leverancier maar om al een plekje te reserveren in uw agenda sturen wij u deze uitnodiging. Zodra we het tijdstip ontvangen zullen we u nogmaals een mail sturen.

De uitzetlocatie is deze keer buiten het stedelijk gebied maar bij velen onder u bekend. De plek is aan het Larserpad.

Natuurlijk hopen wij dat u even een kijkje komt nemen maar wij zouden het zeer waarderen als u samen met ons de spiegelkarpers naar hun nieuwe onderkomen kunt begeleiden.

Deze onderhoudsuitzetting wordt mede mogelijk gemaakt de federatie MidWestNederland en de federatieve karpercommissie

Mocht u vragen hebben stuur dan een e-mail naar: karpercommissie@hotmail.nl