Dronten Donderdag competitie 2024

Reglement

• De wedstrijden worden gehouden op donderdag van 10.30 - 15.30 uur.
  • In totaal 13 viswedstrijden waarvan men er in totaal 5 wedstrijden mag missen door bijvoorbeeld vakantie, ziekte enz.
  • De deelname is eenmalig € 7.50 en dient bij de eerste wedstrijd te worden betaald.
  • We verzamelen direct op de vislocatie. Deze locatie wordt bekend gemaakt op de site, onder “wedstrijdschema”, en voor diegene die dat wenst kan er gebeld worden.
  • Een ieder dient aanwezig te zijn om 09.30 uur. Daarna gaan we naar het water.
  • Het streven is om 10.30 uur te starten met het vissen. Indien de weersomstandigheden hiertoe aanleiding geven, zal een alternatieve locatie worden bepaald.
  • De wedstrijdleiding (J. de Jager, tel.nr 0623864706) bepaald waar er gevist gaat worden.
  • We vissen op gewicht.
  • Prijsuitreiking: de prijzen moeten door de winnaar(s) persoonlijk worden afgehaald op de prijsuitreiking, aansluitend aan de laatste wedstrijd.
  • Het gebruik van muggenlarven, gekleurd aas is verboden tijdens de competitiewedstrijden.
  • Bij onweer wordt de wedstrijd onmiddellijk gestaakt. De gestaakte wedstrijd telt altijd mee, ongeacht de verstreken vistijd.
  • Snoek, Snoekbaars, Meerval en Paling tellen in een wedstrijd niet mee.
  • Het gebruik van een tweede hengel om te voeren is niet toegestaan
  • Bij constatering van een overtreding, volgt diskwalificatie.

Agenda 2024

•donderdag 25 april (eerste wedstrijd)
•donderdag 9 mei - (Hemelvaartsdag)
•donderdag 23 mei