Polderkampioenschap 2024

Er wordt gevist op VOLGT

Tijden:
  • Verzamelen 06.30 uur
  • Loten 07.00 uur (u krijgt de weegkaart mee, die u nodig heeft bij het wegen)
  • Locatie: Clubhuis aan de Baardmeesweg 4, 3899 XS Zeewolde
  • Vissen 09.00 uur tot 14.00 uur
  • Geen pauze.
  • Prijsuitreiking uiterlijk 15.30 uur. Locatie: Clubhuis HSV Ons Stekkie

Prijzenschema:
  • 1 t/m 10 hebben prijs
  • Van degene die buiten de prijzen zijn gevallen worden de steknummers verzameld en daar uit wordt per 5 steknummers een prijs verloot zodat iedereen kans heeft om een prijs te winnen, ook als je slecht hebt gevist.
  • Snoek, Snoekbaars, Meerval en paling tellen niet mee. Eventueel gevangen Karper dient direct gemeld te worden aan de wedstrijdleiding, deze vis wordt dan gewogen waarna deze weer in het water moet worden losgelaten.
  • We sluiten de dag af met een barbecue. We verwachten van iedereen dat ze hierbij aanwezig zullen zijn. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om deel te nemen aan de barbecue, dan dit graag even doorgeven.

Algemeen:
  • Bij gelijk eindigen wordt er geloot. Ook bij geen vangst loten we!
  • U dient zich van tevoren in te schrijven, aanmelden aan de waterkant is niet toegestaan.
  • 12 augustus sluit de inschrijving.

Reglement:
  • Geen gekleurde maden en of vers de vase
  • Hengelkeuze is vrij
  • Er wordt gevist op gewicht.
  • Voor het team klassement doen de 10 beste van elke vereniging mee
  • De nrs 1 en 2 (één van elke vereniging) wegen en krijgen een weegnet en weegschaal

Aanmelden via de e-mail: evertspaan@hotmail.com  of via het contactformulier - wedstrijdcommissie op de site

Kosten € 10,00 vooraf te voldoen op Raborekening: NL12 RABO 0161 9115 60 t.n.v. HVLD onder vermelding van “Polderkampioenschap”.