Polderkampoenschap

Zaterdag, 26 augustus 2023

Zondag 20 augustus zijn de Polderkampioenschappen weer georganiseerd

Ditmaal door de HVLD.

Het was een zeer geslaagde dag.

We zijn weer begonnen met een ontvangst bij het Mechanisch Erfgoed Centrum (MEC) in Dronten, vlakbij het parcours.
Hier werd ook de loting gedaan waarna de deelnemers naar hun stekken konden vertrekken.

Er werd gevist van 09.00 uur tot 14.00 uur met prachtig weert.
De ruime plekken waren zeker voldoende voor de vissers.

De vangsten waren beter dan de vorige editie die in Dronten werd georganiseerd, maar konden natuurlijk altijd beter.

De dag werd afgesloten bij de MEC, waar we getrakteerd werden op een heerlijk barbecue-maaltijd die voor ons was gemaakt.

De prijsuitreiking werd kort voor de maaltijd gedaan.

De winnaar van deze wedstrijd was Simone van de Scheur van de HVLD met 5960 gram
De HSV Ons Stekkie was echter met de uitslag voor de beste verenigingsprestatie de HVLD verreweg de baas en won met overmacht de wisselbeker

De hele individuele uitslag kunt u hier lezen

Volgend jaar zal de wedstrijd weer in Zeewolde worden georganiseerd.
Zet u de 3e zondag van augustus alvast in uw agenda ????