Algemene Ledenvergadering - 21 Februari 2015 - HLVD

Maandag, 23 februari 2015

21 februari was de Algemene Ledenvergadering. Met een PowerPoint presentatie hebben we het afgelopen jaar uiteengezet. De vergadering verliep in een gemoedelijke sfeer. Het beleid voor het komende jaar werd uitgestippeld en aanvaard door de leden. Wijziging van de statuten en aanpassing van het huishoudelijk reglement (broodnodige modernisering) en naamsverandering van de vereniging werden unaniem aangenomen.

De reactie van de leden was hartverwarmend. Met een klinkende ovatie werd het bestuur bedankt voor hun inzet en de geslaagde reddingsoperatie van de HVLD, zoals we vanaf nu zullen bestaan. Hengelsportvereniging Lelystad-Dronten.

Maar het bestuur dankt ook de leden. Zonder het geduld en het begrip van die leden hadden we niet kunnen functioneren. Na het debacle van het vorige bestuur, zijn we eind dit jaar weer een financieel gezonde vereniging. Ook de dissidenten van de vorige ALV zijn weer actief. Hun vertrouwen in de club is weer helemaal hersteld. Dat vertrouwen was door de handelwijze van het vorige bestuur ernstig geschaad. Met deze vergadering hebben we definitief de zwarte periode afgesloten en kijken vooruit naar een gezonde en actieve toekomst van onze vereniging.

We gaan er weer volledig tegenaan en wie weet komt nu een eigen accommodatie ook weer in beeld. We hebben er zin in!

Ger Gilissen
Secretaris