Karper Koppelwedstrijd "24 uurs van Lelystad"

Woensdag, 2 september 2015

Het is alweer de vijfde editie van "De 24 uurs van Lelystad" welke we me mogen organiseren voor jullie n dat in het jaar dat onze vereniging 60 jaar bestaat. het is helaas nog steeds de enige wedstrijd welke we organiseren maar samen met wat meer vrijwilligers zouden we graag een competitie opzetten mits daar belangstellingen voor is. Niettemin is deze wedstrijd altijd erg gezellig en is er altijd een goede onderlinge competitie.

Anders dan voorgaande edities van de ’24 uurs van Lelystad’ zal de wedstrijd dit jaar plaats vinden aan een ander traject. Dit keer zal het decor van de wedstrijd het wedstrijdtraject aan de lage vaart zijn.

Praamweg/Trekweg vanaf de Vaartplas tot de blauwe brug.

De datum dat de wedstrijd gehouden gaat worden is het weekend van 26 september ~13:00 tot 27 september ~13:00. De kosten voor de wedstrijd zijn 35 Euro per koppel.

Het reglement hebben we iets aangepast maar is in grote lijnen hetzelfde. U kunt deze terugvinden op onze website onder reglementen. Hou er rekening mee dat gezien het traject en de feedback er besloten is om voerboten en normale boten niet toe te staan.

Na afloop van de wedstrijd ruimen we eerst alles op een centrale plaats verzamelen we voor de prijsuitreiking.

Mochten jullie (of karper vissers uit je omgeving) mee willen doen stuur dan een mail naarkarpercommissie@hotmail.nl om je inschrijven. Om je in te schrijven hebben we wel een aantal gegevens nodig, namelijk:

• Voornaam
  • Achternaam
  • Vispas nummer

Hierna zullen wij dan je een mail sturen ter bevestiging en je details sturen betreffende de betaling van het deelnamegeld.

Mochten jullie vragen hebben laat het ons dan weten en mail ons op karpercommissie@hotmail.nl