Item op foto voor de international SKP Wedstrijd

Vrijdag, 25 september 2015

Nog een uur te gaan voor het startschot van 17.00. Hierbij maken we het item bekend dat elke deelnemer komend weekend dient mee te fotograferen om in aanmerking te komen voor de prestigieuze wisselbokaal van de BVK.

Het item is, een boilienaald, ongeacht grootte, kleur enz.

Een boilienaald kun je vrij gemakkelijk bevestigen aan je pet of op je jas maar we hebben al gemerkt dat karpervissers bijzonder creatief zijn... Je kunt de boilienaald ook prima naast of op de karper op de mat leggen.

Nog wat laatste aanwijzingen.

Zorg vooral dat de schubben van de spiegelkarper goed zichtbaar zijn. Houd de vis recht voor de camera: dus niet naar voren of achteren gekanteld en niet schuin naar de camera! Eén goede foto per karper volstaat in principe. Maar van (bijna) kale spiegels graag enkele detailfoto’s maken. Mochten we de vis niet kunnen matchen vragen we jou om die extra foto's. Hou die detailfoto’s dus stand-by. Op detailfoto’s (van staarwortel en schubbenkam) hoeft het item niet te staan!

Denk eraan dat je je foto’s maandagavond voor 24.00 uur (middernacht) binnen dienen te zijn. Stuur de foto's naar karpercommissie@hotmail.nl Zijn het veel foto's maak dan gebruik van http://www.wetransfer.com

We sturen de gegevens door naar het BVK  Alle gegevens worden dan verwerkt en dan word de  winnaar van de BVK-trofee.bepaald. De bekendmaking van de winnaar verwachten we rond 15 oktober.