Streetfishing competitie 2016

Maandag, 1 februari 2016

Dit jaar word de streetfishing competitie van Sportvisserij MidWest Nederland gehouden in Alkmaar, Amersfoort, Haarlem, Utrecht, Lelystad en Amsterdam .Op 20 Februari word de competitie gestart in Alkmaar, tot nu toe zijn er tien teams ingeschreven uit diverse plaatsen in Nederland. Een team bestaat uit 4 deelnemers en 2 man reserve. Ook de HVLD doet dit jaar voor het eerst mee.Op 20 Maart word de wedstrijd in Lelystad gehouden.

Er word een beroep gedaan op onze leden , we zoeken namelijk een 4 tot 6 personen die dag als scheidsrechter toezicht wil houden op de wedsrijd vissers. De wedstrijd begint om 10 uur en duurt tot ongeveer 16 uur. Daarin zit ook de lunch en uitleg en prijsuitreiking. Dus wie wil ons helpen zodat we kunnen laten zien dat wij als vereniging achter ons team staat en ook naar Midwest toe dat we wedstrijden kunnen organiseren. Meld je aan via streetfishing-hvld@hotmail.com of via ons online formulier

Het parcours waar gevist gaat worden met deze groep word via de site bekend gemaakt zodat we ook ons team in actie kunnen zien.

Dus sta achter Arcando, John, Kherwin, Richard, Lauruns en Erwin. Deze mannen gaan voor de eerste plek mocht er nog jongeren zijn die zich willen aanmelden voor deze tak van vissport ook via bovenstaande email of via het online formulier, zodat we misschien volgend seizoen met meerdere teams mee kunnen doen, of met andere streetfishing wedstrijden mee kunnen doen.