Oproep aanmelding Polderkampioenschappen

Woensdag, 27 juli 2016

Het polderkampioenschap komt er aan en tot nu toe zijn er erg weinig inschrijvingen

Laten we ons van de goede kant laten zien en ons met een mooi aantal mensen inschrijven voor deze, al zeer oude, wedstrijd.

Al in de jaren toen de Hengelsport  Bond IJsselmeerpolders nog functioneerde, werd er al gestreden om de eer tussen de verenigingen uit de Flevopolder.
Na een aantal jaren waarin de wedstrijd alleen werd georganiseerd voor leden van onze vereniging, is in 2012 het Polderkampioenschap weer nieuw leven ingeblazen en is het  weer een wedstrijd geworden waarin de verenigingen de onderlinge competitie aangaan.

Om het Polderkampioenschap de naam waardig te laten zijn moeten er wel voldoende deelnemers uit de deelnemende verenigingen meedoen.
Daarom..... geef je op en doe lekker mee!