Het Hengelnieuws blijven ontvangen ?

Donderdag, 16 februari 2017

Inmiddels word het winter nummer van het Hengelnieuws bij al onze leden door diverse vrijwilligers bezorgd. Wederom boordevol artikelen en wetenswaardigheden over onze sport, uitslagen van de wedstrijden en nauurlijk de uitnodiging voor de ALV waar u uw stem kan laten horen.

Wij hebben u vorig jaar de vraag voorgelegd omtrent het handhaven van de huidige oplage van het Hengelnieuws. Nee, we spreken niet van verdwijnen. Immers, er zijn er nog genoeg die niets hebben met al dat moderne gedoe. En dat kunnen we ons heel goed voorstellen.

U kunt uw keuze op 2 manieren kenbaar maken dat u het nog steeds op prijs stelt dat u dit mooi vormgegeven clubblad wil blijven ontvangen, de eerste is door het formulier van het Hengelnieuws in te vullen en deze in een gefrankeerde enveloppe opsturen naar het onderstaande adres;

HVLD
Kreek 84
8212XD Lelystad.

Ook kunt u reageren door het formulier op deze pagina in te vullen