Jeugdactiviteiten Lelykracht

Woensdag, 28 februari 2018

Dinsdag is er weer een dag vol activiteiten georganiseerd door de stichting Lelykracht

Deze stichting organiseert deze dagen om de jeugd te helpen naar het zoeken van een vrijetijdsbesteding die het beste bij hen past.
Onze vereniging doet daar al enige tijd aan mee om op die manier de jeugd te laten kennismaken met de Sportvisserij en onze vereniging.
Het is een gezellige en goed bezochte dag geworden en zeker voor herhaling vatbaar.

Deze dag krijgt nog een vervolg op 2 mei.
Dan gaan we met de jeugd ook daadwerkelijk vissen. Dit zal plaatsvinden in het Bultpark naast de Dierenweide.

Enkele foto's zijn te zien op onze foto-pagina.