Viswedstrijden bij Toms Creek

Zaterdag, 7 april 2018

Het Forelvissen, wat gepland stond op as. zaterdagmiddag 14 april, GAAT NIET DOOR wegens gebrek aan belangstelling. De overige 3 wedstrijden, bij Toms Creek, blijven gewoon in de planning staan . De eerstvolgende die op de planning staat is Forelvissen voor de jeugd.

Er wordt een kleine bijdrage gevraagd, maar dan hoef je zelf niet voor hengelmateriaal te zorgen, wij regelen alles.

Ondanks het feit dat de eerste geplande wedstrijd niet door kon gaan hopen we dat de andere 3 wel op de belangstelling van de leden kn rekenen.
Er werd gevraagd om iets te organiseren, wel...laat ons niet in de steek en doe mee.

Verdere informatie vindt je hier!