Overlijden Dries Voogt en zijn vrouw Anna

Maandag, 8 februari 2021

Op 5 februari bereikte ons het droevige bericht dat Dries Voogt was overleden

Vervolgens kregen we op 7 februari te horen dat ook zijn vrouw, Anna, was overleden.

Dries heeft veel voor onze vereniging betekend, zo heeft hij jaren in het bestuur gezeten.
Daarnaast heeft hij vele jaren, samen met Anton de Vries, de 65 plus/(55plus) in Lelystad georganiseerd.
Ook is hij vele jaren actief geweest bij allerlei activiteiten die voor de jeugd werden gehouden, zoals vis-clinics, open dagen bij Toms Creek, jeugdviswedstrijden en bij het praktijkgedeelte van de vele vislessen die de afgelopen jaren zijn gegeven op scholen in Lelystad en Dronten.

Alles bij elkaar was dat een reden om hem te benoemen als Lid van Verdienste van onze vereniging.

We zullen hem missen !!

Dries en Anna zullen samen worden worden gecremeerd.

Het bestuur wenst zijn kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Mogen zij rusten in vrede.

De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden
U kunt de dienst op woensdag 10 februari vanaf 14.00 uur volgen
vanuit de aula van crematorium Ölandhorst te Lelystad via:
https://secure.quickchannel.com/qc/?id=4cbz6j (password: 02101350)