Fantastische leden-visdag bij Toms Creek

Zondag, 16 mei 2021

Ondanks de weersvoorspellingen voor deze dag was het heel mooi dat iedereen, die zich had opgegeven, ook aanwezig was. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.

Gelukkig zitten de weermannen er ook wel eens naast en werd het zelfs een mooie dag met slechts één regenbui aan het eind van de middag.

We waren met 44 leden, gelijkelijk verdeeld over de karpervijver en 3 avonturenvijvers.
Vanwege de corona kwam dit goed uit en hadden we genoeg ruimte om de onderlinge afstand te kunnen houden.

Er werd goed vis gevangen en natuurlijk, de een wat meer dan de ander maar dat is nou eenmaal zo.
Er zijn geweldig grote vissen gevangen, diverse soorten steuren, meervallen en karpers.
Zelfs zeelten, brasems en voorns kwamen voorbij.

De lunch werd verzorgd door personeel van Toms Creek en werd geserveerd op tafels die op het grasveld tussen avonturenvijver 1 en de lodge staan.
De lunch was prima en de bediening ook, iedereen kreeg op zijn zitplaats de lunch met bijbehorende drankjes geserveerd. Een compliment voor het personeel is zeker op zijn plaats.
We hebben in 2 groepen moeten lunchen, vanwege de coronaregels maar dat bleek geen probleem en verliep heel soepeltjes.

Persoonlijk heb ik gesproken met heel wat leden die ik nog nooit had gezien en dat is waardevol.

Al met al is het een heel gezellige en geslaagde dag geworden en volgens heel wat leden, voor herhaling vatbaar.