Jaarvergadering / Nieuw Bestuur

Zondag, 16 maart 2014

Op de Algemene Ledenvergadering 2014 zijn de voorzitter en de secretaris afgetreden als bestuurslid.

Voor vragen over alles wat de vereniging aangaat of over uw lidmaatschap kunt u vanaf heden terecht bij de nieuwe secretaris of de penningmeester.

Aangezien ook P. Wapstra als bestuurslid is afgetreden, is het bestuur dringend op zoek naar iemand die wedstrijdcommissaris wil worden, of in ieder geval iemand die de zomercompetitie wil gaan organiseren.

Mocht u naar aanleiding van de vergadering van 15 maart nog vragen hebben dan kunt u deze stellen aan één van de bestuursleden.
Het bestuur begrijpt dat er na deze, wat vreemd verlopen, vergadering  vragen onbeantwoord zijn gebleven of dat er na de vergadering toch nog vragen bij u opkomen.

Schroom niet en bel of stuur een e-mail.