SKPL – Terugmelding Ron Bouman

Maandag, 20 juni 2011

Op 20 juni 2011 kreeg ik een mail Ron Bouman van de karpercommissie. Het betrof niet een terugmelding maar meteen drie terugmeldingen van de projectspiegels welke we in februari hebben losgelaten in de diverse wateren in Lelystad.

Zoals sommige van jullie weten is Ron een zeer bekwaam karpervisser welke zeer veel voor zijn visserij over heeft. Ook bij Ron krieblede het en de drang om een projectspeigel te vangen werd ook bij hem groter. Ron was een aantal uurtjes wezen vissen en wist de vissen te traceren en ze tussen een groepje schubkarpers weg te vangen.

De tweede karper heeft een heel herkenbaar schubbenpatroon en een prachtige bouw. Duidelijk een welke meerdere mensen in de toekomst op hun verlanglijstje zullen gaan zetten.

Dit brengt het aantal terugmeldingen nu op 9 stuks. We hebben wel meer terugmeldingen ontvangen maar helaas konden we deze niet herleiden aangezien de foto’s genomen waren van de rechterzijde in plaats van de gewenste linkerzijde.

Mocht u een spiegelkarper vangen in Lelystad maak dan een foto van de linkerzijde. Voor meer informatie omtrent het terugmelden kijk even op deze pagina

Mocht u toch vragen hebben kunt u naturrlijk altijd mailen naar karpercommissie@hotmail.nl