SKPL – Terugvangst voor Daniel Sylla

Zaterdag, 17 maart 2012

We hadden een tijdje al niets gehoord maar donderdag 17 maart 2012 hebben kregen we de eerste terugmelding binnen van een projectspiegel welke gevangen was op 15 maart jl. En het is een oude bekende van ons en in meerdere opzichten.

Degene welke hem heeft teruggevangen is Daniel Sylla welke nu het grote deel van de vangsten op zijn naam heeft staan.

Maar niet alleen de vanger is inmiddels een bekende van ons ook de project spiegel is al een eerder gevangen en weliswaar ook door Daniel. Leuk weerzien van de twee welke elkaar bijna een jaar geleden voor het eerst hebben ontmoet.

Daniel heeft de spiegelkarper gevangen op de plek waar deze ook vorig jaar is losgelaten. Het was de eerste keer dit jaar dat Daniel weer op karper viste want net als vele andere karpervissers probeert hij in de winter enkele snoeken te vangen. Wat Daniel terecht opmerkte is dat de kleuren van de karper nu al donkerder zijn dan vorig jaar als u de foto van de uitzetting en van de vangst van vorig jaar vergelijkt.