2013 – 24 uurs van Lelystad

Dinsdag, 30 juli 2013

De 24 uurs van Lelystad is toe aan haar derde editie. De wedstrijd vind dit jaar plaats op 31 augustus 12:00 tot 1 september 12:00. De kosten voor de wedstrijd zijn gelijk aan voorgaande jaren en zijn 25 Euro per koppel. We hebben ruimte voor 20 koppels.

Het reglement hebben we iets aangepast en kan u vinden op de volgende link :

Het parcours voor de wedstrijd is hetzelfde als dat van vorig jaar en is weergegeven op de onderstaande foto.

• Rood - Geldersdiep
  • Groen – Rodemijnsteenpad
  • Roze - Extra

We hebben een stukken extra aangevraagd om zo meer deelnemers indien nodig te kunnen verspreiden zodat een ieder voldoende ruimte heeft. Dit natuurlijk afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Ook hebben we deze aangevraagd om overlast met andere te voorkomen.

De loting zal een uur voor aanvang van de wedstrijd plaatsvinden aan het Geldersdiep. De loting zal rond 10:45/11:00 uur gehouden worden zodat men voldoende tijd heeft om zich voor te bereiden. Er mag begonnen worden met vissen vanaf zaterdag 31 Augustus 12:00 tot Zondag 1 September 12:00. Na afloop van de wedstrijd ruimen we eerst alles op en verzamelen we weer bij het Geldersdiep voor de prijsuitreiking.

Samen met onze officiele sponsor Hengelsportwinkel De Snoekbaars en Shimano is er een mooie prijs beschikbaar toegevoegd aan de prijzen namelijk tickets welke recht geven op deelname aan de Shimano Masters of Carp. Deze wordt dit jaar gehouden in November op Domaine de Pimprezin Frankrijk.

Mochten jullie vragen hebben laat het ons dan weten en mail ons op karpercommissie@hotmail.nl