Jaargang 2015

Januari 2015

In deze editoe een stukje over een jeugdige karpervisser welke bij de laatste uitzetting van onze spiegels karpers zelfs Omroep Flevoland te woord stond over zijn verhalen.Een mooi verhaal over dropshotten, Een kort verslag van de huldiging van de heren van de WCC, stukje over de geschiedenis van onze vereniging welke dit jaar 60 jaar bestaat, Ook een kleine handleiding hoe je een snoek dient te onthaken met de kieuwgreep van Dennis Rademaker. Iets wat nogal vaak fout gaat voor zowel mens als dier.

Juni 2015

In dit exemplaar vban het Hengelnieuws wederom allereli artikelen om lekker op uw gemak te lezen waar u maar wenst of dit nu thuis is of lekker aan de waterkant. Deze keer een artikel hoe gezond vissen zelf is want dat vis gezond is wisten we natuurlijk al, Stukje over vissen voor kids, een oproep voor nieuwe vrijwilligers, Een prachtig vehaal over de Doktersvis "de zeelt', SKP Nieuws en streefishing.