Ons Clubnieuws

Sinds jaar en dag heeft u van ons het ‘Hengelnieuws’ in de brievenbus mogen ontvangen als lid van onze vereniging.
Vanaf 2018 zijn we overgegaan tot het maken van een Nieuwsbrief  en vanaf 2023 met een Informatie bulletin
Hierin staan allerlei wetenswaardigheden omtrent onze vereniging. Zo vindt u hier de data voor de wedstrijden, diverse artikelen, verslagen van visreizen, opinies, etc.

Voor degene die de oude Hengelnieuwsuitgaven nog eens willen raadplegen bieden wij op onze website nu ook het Hengelnieuws in elektronische vorm aan.

Mocht u een leuk avontuur hebben meegemaakt, een mooi verslag hebben van een vis sessie, informatie wensen over een bepaald onderwerp of eventuele plaatsing van een advertentie dan kunt u contact opnemen met de redactie van de Nieuwsbrief. De redactie van ligt in handen van :

U kunt contact opnemen via ons contactformulier of een mail sturen naar hengelnieuws@hotmail.nl

Voor het bekijken van de elektronische versie van het Hengelnieuws heeft u Adobe Acrobat Reader nodig. Deze kunt u hier downloaden.