Fantastisch Resultaat op World Carp Classics

Zaterdag, 4 oktober 2014

Eerder deze week melden we u al over de resultaten welke Camiel Driehuis, Joost van den Heuvel en Justin van den Heuvel boekten op de World Carp Classic op Lake Bolsena te Italiƫ. Of de heren stand hielden tegen de overmacht van karpervissers welke meedoen aan dit kampioenschap hoopten velen. Iedereen wensten dat deze underdogs het beste toe. Het kampioenschap in vandaag ten einde gelopen en de balans van de gehele week kan opgemaakt worden.

En dat het team hoge ogen heeft gegooid is wel duidelijk. Onvoorstelbaar wat de heren wederom op een wedstrijd weten klaar te spelen. Nadat de heren op bijn a elke plaats in de top 10 hebben gestaan is dit het eind resultaat.
  • Eerste plaats in de Loslon sector
  • Derde plaats in het team event
  • En het meest indrukwekkende van allemaal een achtste plek overall in het kampioenschap.
De heren behaalde deze plaatsen met maar liefst 10 prachtige karpers met een totaal gewicht van 216,6 pond.

Een extreem mooi avontuur welke een indruk op dit team zal achter laten. De heren zullen zeker ons gaan overspoelen met de avonturen welke ze hebben meegemaakt in Italiƫ

Heren bedankt dat jullie ons deze week hebben meegenomen iin jullie avontuur. Zoals jullie op Facebook hebben kunnen zien heeft iedereen ervan genoten.

Voor een ieder welke het verslag van de heren wil lezen van hun jongensdroom hou de webiste van de heren in de gaten : WCC Underdogs