Zondag, 26 maart 2017

Tijdens de algemene ledenvergadering van 18 maart 2017 werd er commentaar geleverd op onze facebook pagina.

Van de 3500 leden zijn er slechts 83 lid.
De bedoeling is dat zoveel mogelijk leden zich aanmelden in deze besloten groep. Omdat er berichten in moeten gaan komen die uitsluitend betrekking hebben op de HVLD is gekozen voor een besloten pagina.
Het delen van berichten is geblokkeerd. Ook dat is met een reden gedaan. Het delen van berichten naar mensen die niets met onze vereniging te maken hebben levert alleen maar ongefundeerde roddel op. We hebben daar de afgelopen maanden genoeg voorbeelden van gezien en die gingen ver. We troffen zelfs berichten aan dat de HVLD zou opgaan in een andere vereniging. Onzin.
Daarom zal deze pagina ook niet openbaar worden gezet en alleen toegankelijk voor leden van de HVLD.

Hoe wordt je lid.
Stuur een bericht met je vispasnummer en naam naar onderstaande link:
Na verificatie van het lidmaatschap wordt je toegevoegd aan het ledenbestand en kun je vanaf dat moment berichten lezen en erop reageren. Vragen worden behandeld in de eerstvolgende bestuursvergadering waarna een PB volgt.

Bij misbruik wordt er gewaarschuwd, bij herhaling volgt onmiddellijke verwijdering. Ook behouden wij het recht om berichten te verwijderen als zulks schadelijk is voor de HVLD.

Facebook zal gebruikt gaan worden voor iedereen die het Hengelnieuws niet meer ontvangt.

Hopelijk dat meer leden zich gaan aanmelden.

Tot ziens op facebook.