Federatieve Clubkampioenschappen

Maandag, 27 maart 2017

HVLD SPORTVISSERS OPGELET!!! Laatste oproep!!! Federatieve Clubkampioenschappen 2017, pakken "wij" die beker dit jaar?!?!

De hengelkeuze is vrij en een iedereen die lid is van een bij de Federatie MidWest Nederland aangesloten vereniging mag mee doen.
Er wordt gevist in teams en de beste 5 resultaten tellen.
Dus.......hoe meer deelnemers, hoe groter de kans op winst.

Schrijf u nu in via de site van Sportvisserij MidWest Nederland, waar u tevens het wedstrijd reglement aan treft.
 Dit beide kunt u vinden op de site van onze Federatie MidWest Nederland, onder het kopje wedstrijden en dan in de linker kolom onder clubkampioenschappen.
Mocht u mee willen doen, of heeft u zich ingeschreven dan gaarne dit even vermelden in een reactie op dit bericht.

Geef het ook door aan uw vismaten!!!!!